Imprezy i uroczystości, występy estradowe - zezwolenia

Imprezy masowe

WYMAGANE  DOKUMENTY  DO  ZAŁATWIENIA  SPRAWY

  1. Wniosek o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej (druk do pobrania poniżej, w Urzędzie Miejskim W Bobolicach pok. nr 21 złożony nie później niż na 21 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy.
  2. Załączniki do wniosku określone w art. 7 ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych.

               

 

OPŁATY

Opłata skarbowa:

 

-          za wydanie decyzji o przeprowadzeniu imprezy masowej - 76 zł

 

 

MIEJSCE  ZŁOŻENIA  DOKUMENTÓW

Sekretariat Urzędu Miejskiego w Bobolicach

Telefon:                                094-34-58-401

Godziny przyjęć interesantów:

pn- pt.                    - 7.00  - 15.00

czw.                     - 7.00 - 17.00

 

 

OSOBY DO KONTAKTU

  1. Renata Jarzyńska (Referent ds. Współpracy i Kultury)    – ul. Ratuszowa 1, pok. nr 21                          tel. 34-58-417

 

 

TERMIN  I  SPOSÓB  ZAŁATWIENIA

  • zarejestrowanie wniosku z załącznikami i przygotowanie decyzji - do 4 dni,
  • akceptacja, podpisanie i wydanie decyzji - do 3 dni.

 

 

 

TRYB ODWOŁAWCZY

  • termin wniesienia odwołania od decyzji - 7 dni, za pośrednictwem Burmistrza Bobolic
  • termin rozpatrzenia odwołania - 7 dni od dnia jego wniesienia

 

 

 

PODSTAWA PRAWNA

  • ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 909)

 

 

Wykaz załączników imprezy masowe

 

Wniosek imprezy masowe

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 30 marca 2021 18:20
Dokument wprowadzony do BIP przez: Adrian Bławat
Ilość wyświetleń: 170
30 marca 2021 18:31 (Adrian Bławat) - Zmiana treści zakładki.
30 marca 2021 18:31 (Adrian Bławat) - Zmiana treści zakładki.
30 marca 2021 18:20 (Adrian Bławat) - Dodanie nowej zakładki.