Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OBSŁUGI PRAWNEJ URZĘDU MIEJSKIEGO W BOBOLICACH

ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OBSŁUGI PRAWNEJ URZĘDU MIEJSKIEGO W BOBOLICACH.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15421 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Bobolicach, ul. Ratuszowa 1, Bobolice, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 34 58 401, faks 094 34 58 420.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OBSŁUGI PRAWNEJ URZĘDU MIEJSKIEGO W BOBOLICACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Urzędu Miejskiego w Bobolicach pomocy prawnej w zakresie prawa polskiego, w tym bieżące doradztwo prawne, sporządzanie opinii prawnych, formułowanie projektów umów, opracowywanie, opiniowanie i weryfikacja wewnętrznych aktów prawnych oraz reprezentowanie Zamawiającego wobec osób trzecich w zakresie powierzonych spraw. Zakres świadczonych usług obejmować będzie spraw cywilnoprawnych, administracyjno - prawnych, pracowniczych i innych zagadnień indywidualnie zlecanych a w szczególności: 1.opiniowanie pod względem formalno-prawnym umów i porozumień zawieranych przez Zamawiającego, 2.konsultacje prawnicze i udzielanie porad prawnych pracownikom, 3.udzielanie na wniosek kierownictwa Zamawiającego pisemnych opinii prawnych w sprawach dotyczących Zamawiającego w terminach każdorazowo ustalanych przez Strony, jednakże nie dłuższym niż dziesięć dni kalendarzowych lecz nie krótszym niż pięć dni kalendarzowych, 4.uczestniczenie na żądanie Zamawiającego w sesjach Rady Miejskiej, 5.opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów uchwał Rady Miejskiej, 6.udzielanie porad prawnych radnym w związku z wykonywaniem przez nich mandatu radnego, 7.pomoc przy opracowywaniu nietypowych decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach obywateli, 8.informowanie Burmistrza i jego Zastępcy o uchybieniach w działalności Zamawiającego w zakresie przestrzegania prawa i skutkach tych uchybień, 9.uczestniczenie w prowadzonych przez Zamawiającego naradach i rokowaniach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego, w tym zwłaszcza umowy długoterminowej lub nietypowej, albo dotyczącej przedmiotu o znacznej wartości, 10.sprawowanie zastępstwa procesowego w sprawach przed sądami powszechnymi, Naczelnym Sądem Administracyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi, 11.nadzór prawny nad egzekucją należności Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia następującego minimalnego standardu świadczonych usług: a)świadczenie usług w siedzibie Zamawiającego, bądź na terenie jago działania średnio w miesięcznym okresie rozliczeniowym - 64 godziny w miesiącu, trzy razy w tygodniu, b)w przypadku konieczności uczestnictwa w rozprawach przez sądami, organami i urzędami administracji publicznej może ulec zmianie sposób uzgodnionych wzajemnych świadczeń pomiędzy stronami, tj. miesięczny okres rozliczeniowy, c)w pozostałym zakresie: - udzielanie ustnych porad prawnych zgłaszanych telefonicznie, - udzielanie informacji i wskazówek zgłaszanych do projektów dokumentów drogą elektroniczną..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 504.000,00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2009 r.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Radcy Prawnego w Bobolicach Bożena Sobańska, ul. Fabryczna 26, 76-020 Bobolice, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 7.000,00 PLN ryczałt za miesiąc
  • Oferta z najniższą ceną: 7.000,00 PLN oferta z najwyższą ceną: 7.000,00 PLN

SEKRETARZ
KRYSTYNA DOBRZAŃSKA

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 sierpnia 2021 12:10
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator [34406]
Ilość wyświetleń: 186
24 sierpnia 2021 12:25 (Administrator [34406]) - Zmiana treści zakładki.
24 sierpnia 2021 12:10 (Administrator [34406]) - Dodanie nowej zakładki.