INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Bobolice, dnia 03.07.2009 r.

INŚ – 342/249/09

Informacja o unieważnieniu postępowania udzielenia zamówienia

I. Nazwa Zamawiającego:

Gmina Bobolice

Ul. Ratuszowa 1

76 – 020 Bobolice

II. Nazwa zadania:

„Świadczenie usług w zakresie dowozu, odwozu uczniów szkół podstawowych, gimnazjów i przedszkola samorządowego z terenu gminy Bobolice”.

III. Liczba złożonych ofert - 1

IV. Podstawa unieważnienia przetargu:

Uzasadnienie prawne - art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 171, poz. 1058 ze zmianami)

Uzasadnienie faktyczne – Wykonawca nie spełnił wymogów w punkcie V podpunkt 2, litera g.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 sierpnia 2021 14:04
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator [35625]
Ilość wyświetleń: 157
26 sierpnia 2021 14:05 (Administrator [35625]) - Zmiana treści zakładki.
26 sierpnia 2021 14:04 (Administrator [35625]) - Dodanie nowej zakładki.